petek, 25. april 2014

5 dan - še Špelini vtisi

Kot vsako jutro sem tudi danes začela delo v mačjem hotelu. Vse mačke so razigrane in se rade igrajo s krpami, še raje pa z mojimi prsti. Po oskribi mačk s hrano sem očistila še pasji hospital in jih peljala na krajši sprehod. Po končanem čiščenju in sprehajanju psov sva s tehnikom očistila in izruvala nekaj zob 13 letnemu psu. Jaz sem izpolnjevala obrazec za kontroliranje anastezije, on pa se je trudil očistiti izjemno gnile zobe. Ker so bili zobje v izjemno slabem stanju (imeli so tudi tak vonj), sva potrebovala pomoč veterinarke. Zobje so izpadali kar po koščkih, kar pa jih je ostalo celih pa niso bili več podobni zobem. Po končanem puljenju zob smo psa namestili v boks ter mu namestili ir lučko. Ker je bil videti bol slaboten, sem spremljala njegov pulz in dihanje še kakih 15min.
Sedaj nas čaka razburljiv konec tedna. Če ne pademo iz klifa ali ne bomo imeli prehudega glavobola, se slišimo v ponedeljek. =)    

Ni komentarjev:

Objavite komentar